Podniky se předhánějí v originalitě

Konkurence na trhu je veliká, zvláště v oblasti pohostinství. Vždyť u Vás ve městě je restaurací nepočítaně, snad na každé ulici v centru je jedna, ne-li dvě restaurace. A to nebydlíte v žádném velkoměstě. Takže je naprosto jasné, že není snadné přitáhnout zákazníky. K tomu, aby k Vám lidé chodili, musíte v první řadě dobře vařit a v té druhé, ale rozhodně ne poslední, se u Vás lidem musí líbit, musíte je prostě nějak zaujmout. A tento druhý bod pojímá každý po svém. Co majitel podniku, to nápad.

Občas to přepísknou

Jen občas jde snaha zaujmout návštěvníka až tak daleko, že váháte, zda není kontraproduktivní a lidi spíše od příští návštěvy neodradí. Když pominete vlastní výzdobu jídelny, může se jednat i o netradiční ztvárnění užitného vybavení na nečekaných místech. Třeba minulý týden jste byli s manželem ochutnat nabídku v nově otevřené restauraci. Majitel podniku příjemně zrenovoval historické prostory bývalé kaple a interiér restaurace je velice působivý. Co Vás však zaujalo nejvíce, byla vodovodní baterie na toaletě, která byla v tak netradičním provedení, že jste několik minut řešila, jak se vlastně spouští voda.

Podniky se předhánějí v originalitě
Ohodnoťte příspěvek

</div>

<div class=